PRVO TRILETJE
PREDMET |
RAZRED |
|||||
1. |
2. |
3. |
||||
T |
L |
T |
L |
T |
L |
|
Slovenščina |
6 |
210 |
7 |
245 |
7 |
245 |
Matematika |
4 |
140 |
4 |
140 |
5 |
175 |
Angleščina |
|
|
2 |
70 |
2 |
70 |
Likovna umetnost |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
Glasbena umetnost |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
Spoznavanje okolja |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
Šport |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
Število predmetov |
6 |
7 |
7 |
|||
Število ur tedensko |
20 |
23 |
24 |
|||
Število tednov pouka |
35 |
35 |
35 |
|||
Kulturni dnevi |
4 dni |
4 dni |
4 dni |
|||
Naravoslovni dnevi |
3 dni |
3 dni |
3 dni |
|||
Športni dnevi |
5 dni |
5 dni |
5 dni |
|||
Tehniški dnevi |
3 dni |
3 dni |
3 dni |
|||
Število tednov dejavnosti |
3 |
3 |
3 |
|||
Razširjeni program | ||||||
Neobvezni izbirni predmeti | ||||||
Prvi tuji jezik |
2 (70) |
|
|
|||
Individualna in skupinska pomoč učencem z učnimi težavami |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|||
Dopolnilni in dodatni pouk |
1 (35) |
1 (35) |
1 (35) |
|||
Interesne dejavnosti |
2 (70) |
2 (70) |
2 (70) |
DRUGO TRILETJE
PREDMET |
RAZRED |
|||||
4. |
5. |
6. |
||||
T |
L |
T |
L |
T |
L |
|
Slovenščina |
5 |
175 |
5 |
175 |
5 |
175 |
Matematika |
5 |
175 |
4 |
140 |
4 |
140 |
Tuji jezik |
2 |
70 |
3 |
105 |
4 |
140 |
Likovna umetnost |
2 |
70 |
2 |
70 |
1 |
35 |
Glasbena umetnost |
1,5 |
52,5 |
1,5 |
52,5 |
1 |
35 |
Družba |
2 |
70 |
3 |
105 |
|
|
Geografija |
|
|
|
|
1 |
35 |
Zgodovina |
|
|
|
|
1 |
35 |
Naravoslovje |
|
|
|
|
2 |
70 |
Naravoslovje in tehnika |
3 |
105 |
3 |
105 |
|
|
Tehnika in tehnologija |
|
|
|
|
2 |
70 |
Šport |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
105 |
Gospodinjstvo |
|
|
1 |
35 |
1,5 |
52,5 |
Število predmetov |
8/9 |
9 |
11 |
|||
Število ur/teden |
23,5 |
25,5 |
25,5 |
|||
Število tednov pouka |
35 |
35 |
35 |
|||
Oddelčna skupnost* |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|||
Kulturni dnevi |
3 dni |
3 dni |
3 dni |
|||
Naravoslovni dnevi |
3 dni |
3 dni |
3 dni |
|||
Športni dnevi |
5 dni |
5 dni |
5 dni |
|||
Tehniški dnevi |
4 dni |
4 dni |
4 dni |
|||
Število tednov dejavnosti |
3 |
3 |
3 |
|||
Razširjen program | ||||||
Neobvezni izbirni predmeti |
2/1 (70/35) |
2/1 (70/35) |
2/1 (70/35) |
|||
Individ. in skupin. pomoč |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|||
Dopolnilni/dodatni pouk |
1 (35) |
1 (35) |
1 (35) |
|||
Interesne dejavnosti |
2 (70) |
2 (70) |
2 (70) |
TRETJE TRILETJE
PREDMET |
RAZRED |
|||||
7. |
8. |
9. |
||||
T |
L |
T |
L |
T |
L |
|
Slovenščina |
4 |
140 |
3,5 |
122,5 |
4,5 |
144 |
Matematika |
4 |
140 |
4 |
140 |
4 |
128 |
Tuji jezik |
4 |
140 |
3 |
105 |
3 |
96 |
Likovna umetnost |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
32 |
Glasbena umetnost |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
32 |
Geografija |
2 |
70 |
1,5 |
52,5 |
2 |
64 |
Zgodovina |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
64 |
Državljanska in domovinska kultura ter etika |
1 |
35 |
1 |
35 |
|
|
Fizika |
|
|
2 |
70 |
2 |
64 |
Kemija |
|
|
2 |
70 |
2 |
64 |
Biologija |
|
|
1,5 |
52,5 |
2 |
64 |
Naravoslovje |
3 |
105 |
|
|
|
|
Tehnika in tehnologija |
1 |
35 |
1 |
35 |
|
|
Šport |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
64 |
Izbirni predmeti * |
2/3 |
70/105 |
2/3 |
70/105 |
2/3 |
64/96 |
Število predmetov |
12/13/14 |
14/15/16 |
12/13/14 |
|||
Število ur/teden |
27/28 |
27,5 /28,5 |
27,5 /28,5 |
|||
Število tednov pouka |
35 |
35 |
32 |
|||
Oddelčna skupnost* |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|||
Kulturni dnevi |
3 dni |
3 dni |
3 dni |
|||
Naravoslovni dnevi |
3 dni |
3 dni |
3 dni |
|||
Športni dnevi |
5 dni |
5 dni |
5 dni |
|||
Tehniški dnevi |
4 dni |
4 dni |
4 dni |
|||
Število tednov dejavnosti |
3 |
3 |
3 |
|||
Razširjeni program | ||||||
Individ. in skupin. pomoč |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|||
Dopolnilni/dodatni pouk |
1 |
1 |
1 |
|||
Interesne dejav. |
2 |
2 |
2 |
*Učenec izbere 2 uri pouka izbirnih predmetov tedensko, lahko pa tudi 3 ure, če s tem soglašajo njegovi starši.
*Učenci od 4. do 9. razreda imajo uro oddelčne skupnosti po urniku.
POUK V MANJŠIH UČNIH SKUPINAH
Znotraj pouka vseh predmetov poteka od 1. do 9. razreda notranja diferenciacija, ki omogoča prav vsakemu učencu delo glede na njegove zmožnosti. V 4., 5., 6., in 7. razredu se lahko pri predmetih slovenščina, matematika in angleščina v obsegu največ ¼ ur pouka izvaja v manjših učnih skupinah. Učenci, razdeljeni v skupine, pri teh urah utrjujejo in ponavljajo oz. poglabljajo in razširjajo učno snov. V 8. in 9. razredu so učenci pri vseh urah slovenščine, matematike in angleščine razporejeni v manjše učne skupine in imajo možnost dosegati vse cilje, opredeljene v učnih načrtih.
FLEKSIBILNI PREDMETNIK
Kot že vrsto let bomo tudi v tem letu izvajali pouk posameznih predmetov v fleksibilnem predmetniku, katerega največje prednosti so:
– manjša tedenska obremenitev za učence,
– manj različnih predmetov na urniku,
– več možnosti za medpredmetno povezovanje,
– sodobne in aktivne oblike pouka, ki spodbujajo učno motivacijo.
Pouk v fleksibilnem predmetniku bo potekal:
Razred | Predmet
|
4. |
NRA, NTE |
5. |
NRA, NTE |
6. |
GEO, ZGO, NRA, NTE |
7. |
TIT, LUM, GUM, DKE, ZGO, GEO, VNN, OGL |
8. |
TIT, LUM, GEO, BIO, ZGO, GUM, DKE, MME, OGL, RVT, VNN |
9. |
ZGO, GEO, LUM, GUM, VNN, OGL, ROM, ŠSP |