Kategorije
Šolski rokovnik
Ostale povezave

Torek, 2. april 2013

Petošolci so z učiteljicami srečno prispeli v center šolskih in obšolskih dejavnosti v Kranjski Gori, kjer se danes zanje pričenja tabor. Na tem mestu bomo vsak dan objavljali novice.

_______________________________________________________________________________________

Sreda, 3. april 2013

Zopet se oglašamo iz tabora v Kranjski Gori. Doživetja in vtise današnjega dne vam bomo strnili v nekaj povedih.

•  Zjutraj smo vstali ob sedmi uri, pospravili sobe in se pripravili za nove zanimive dejavnosti. Moja skupina je imela tek na smučeh, ki je bil zelo naporen, a hkrati tudi zanimiv . Popoldne pa smo bili vsi na plavanju. Zvečer smo se predstavili drug drugemu z različnimi vici, igrami, s poslušanjem harmonike in plesi.  Tjaša, 5. a
  • V sredo, 3. 4. 2013, smo se zgodaj zbudili, pospravili sobe ter odšli na zajtrk. Ogledali smo si naravni rezervat Zelenci. Po kosilu smo vsi odšli na bazen. Imeli smo se super. Za večerjo je bila zelo okusna rižota. Na družabnem večeru smo peli in plesali ter se tudi nasmejali. Nato pa smo napisali ta dnevnik.  Ana, 5. b
  • Zjutraj smo imeli jutranjo telovadbo, nato zajtrk. Potem pa smo šli na ogled Triglavskega narodnega parka. Zvečer smo pripravili kratek program. Bil je kar smešen. Vse točke so bile zelo »fajne«.  Rebeka, POŠ Andraž
  • Danes sem vstala zgodaj zjutraj. Pospravila sem sobo in se oblekla. Po zajtrku sem se odpravila v učilnico za naravoslovje, kjer nas je učila Maja. Ko smo končali, smo odšli na ogled Triglavskega narodnega parka. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo, nato pa kopanje v hotelu Larix. Prišli smo nazaj, povečerjali in imeli poslovilni večer.  Veronika, 5. a

Torek, 2. april 2013 - VTISI UČENCEV 5. RAZREDA OŠ POLZELA IN PODRUŽNICE ANDRAŽ

Danes smo se učenci 5. razredov odpravili v naravoslovni tabor v Kranjsko Goro. Vas zanima, kaj vse smo počeli in kakšni so naši vtisi?

• Ena skupina učencev se je odpravila na tek na smučeh v Rateče. Bilo je zanimivo in utrujajoče. Anže, 5. b
  • Tekali smo na smučeh. Bilo je zanimivo. Videli smo skakalnice v Planici. Ajda, 5. b
  • Danes mi je bilo zelo všeč, ko smo si zvečer ogledali Kranjsko Goro. Gospa Maja nam je povedala vse o starih časih. Brina, 5. b
  • Ko smo prispeli v dom, so nam povedali, kako se moramo obnašati, nato pa smo končno odšli v sobe. Ana, 5. a
  • Zelo všeč mi je bil večerni sprehod. Videli smo rojstno hišo Josipa Vandota. Žana, 5. b
  • Ko smo šli v naravni rezervat Zelenci, me je zelo presenetilo, kako to, da je močvirje podobno travniku. Iza, 5. b
  • Všeč mi je bil večerni sprehod, ker smo utrdili snov, ki smo se jo naučili pri družbi. Rebeka, POŠ Andraž
  • Današnji dan mi je bil zelo všeč, ker sem se naučila tekati na smučeh in videla planiško velikanko. Tanja, POŠ Andraž
  • Všeč mi je bilo, ko smo poslušali pravljico Josipa Vandota: Trije Borovci. Anika, 5. A

Na spominski plošči Josipa Vandota pa je pisalo:

Tukaj rodil se je Josip Vandot,

pisal je knjige za mladi rod.

Živ ohranili mu bodo spomin

Kekec in Mojca in Kosobrin.