Načrt prireditev in aktivnosti
Šolski rokovnik
Ostale povezave

TEDEN OTROKA

V tednu otroka sem se imel lepo. V šoli so se dogajale same zanimive stvari. Ogledali smo si film po naši izbiri. Všeč mi je bil obisk pri gasilcih. Šli smo tudi na pohod, kjer je strmoglavilo ameriško letalo. Ogledali smo si razstavo mineralov, kjer sem si jih nekaj kupil. Potem sem jih razdelil med prijatelje. Jaka Gerlič, 2. r.

V ponedeljek smo imeli judo in se igrali igre. V sredo nam je gospod  Benjamin Mešič predstavil  reševalni motor. Obiskali smo gasilce ter delali vaje. V četrtek smo odšli na Polzelo. Gospa Irena Cerar nam je pripovedovala  pravljice. Ogledali smo si tudi minerale in jih nekaj kupili. V petek smo odšli v naš gozd in iskali delčke ameriškega letala , ki je strmoglavilo 19. marca leta 1944. Erik Sitar, 3. r.

JUDO

Zjutraj smo kar prvo uro imeli predstavitev juda. Gospod Peter Sevnik nam je pokazal nekaj iger, ki se jih igrajo pri judu. Po tem smo imeli pouk. Zadnjo uro smo imeli šport na prostem, kjer smo si po izbiri izbrali eno igro.  Andrej Kužnik, 4. r.

V ponedeljek smo imeli skupno uro juda. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo imeli žogo in  nismo smeli dovoliti, da nam jo kdo vzame. Aljaž Brunšek, 4. r.

V ponedeljek smo imeli prvo uro judo. Zelo smo se zabavali. Najprej smo se plazili kot črvi, nato smo se morali plaziti brez pomoči rok. Jezdili smo drug drugega, na koncu pa smo morali vzeti žogo sošolcu, ki je bil na vseh štirih. Zadnjo uro smo se igrali zunaj in midva z Nikom sva se igrala kmetijo. Nik je bil kmet, jaz pa sem imela vlogo lepega lipicanca. Zelo sva se zabavala. V svojih vlogah sva bila srečna. Laura Sitar, 4. r.

DAN BREZ AVTOMOBILA

Na ta dan se ne smeš voziti z avtomobilom. Lahko se voziš s kolesom ali rolerji, hodi peš ali greš s pešbusom. Marija Plaskan Hodnik, 2. r.

OPAZUJEMO PROMET

Ko smo šli na opazovalni sprehod, sem začutila, da se tla tresejo. Počutila sem se ogroženo in sem videla dva kombija. Evelina Klemenčič – Florjanc, 2. r.

Ko smo začeli hoditi, sem se počutila ogroženo, kot da bi slutila, da se bo nekaj zgodilo. Res je pritekla muca. Ko je pripeljal avto, je skočila na cesto in avto jo je zbil. Marija Plaskan Hodnik, 2. r.

Šli smo na opazovalni sprehod in opazovali promet. Videli smo veliko avtomobilov. Prav tako smo videli štiri motoriste. Opazili smo veliko različnih prometnih znakov. Opazili smo enega kolesarja. Ema Stankovič, 2. r.

S tretjim razredom smo šli na opazovalni sprehod. Tam smo videli prometne znake in različna vozila. Ko so se mimo nas peljali tovornjaki, so se tresla tla. Ko smo se vračali v šolo, smo videli črto, ki je pomenila stop. Anja Kužnik, 2. r.

Na opazovalnem sprehodu sem opazil veliko avtomobilov. Srečali smo tudi štiri motoriste. Mimo nas so se peljali tudi štirje veliki tovornjaki. Med sprehodom smo na nebu opazili tudi letalo. Na dvorišču smo opazili dva traktorja. Na regionalni cesti se je mimo peljal kolesar. Lan Ožir, 3. r.

FILM IN KOKICE

Danes smo imeli zelo zabaven dan. Po malici smo umaknili mize in se pripravili na ogled filma Hotel Transilvanija 2. Bilo je zelo zanimivo in slastno, ker smo spekli tudi kokice. Prinesli so jih naši sošolci in nam zagotovili popolno uživanje ob filmu. Iva Ćurković, 5. r.

GASILCI, REŠEVALEC NA MOTORJU

V sredo smo si ogledali reševalni motor. Reševalec nam je pokazal in razložil vse o motorju. Potem smo si ogledali še gasilski avto, preizkusili smo se v gašenju z gasilskim aparatom, v zbijanju tarče in ciljanju tarče z vodnim curkom. Aljaž Brunšek, 4. r.

V sredo, 4. 10., je bil zelo zanimiv dan. Po malici smo šli pred šolo, tam pa nas je že čakal reševalec na motorju. Gospod Mešič nam je pokazal, kakšno delo opravlja. Bilo je super!

Potem pa smo šli peš do gasilskega doma. Tam smo imeli tri postaje in še eno dodatno. Na prvi postaji smo gasili ogenj. Gasili smo ga z gasilnim aparatom. Tam sem bila uspešna. Na drugi postaji smo poskušali z vodo zadeti količek. Tudi tam sem bila uspešna. Na tretji postaji sem bila najbolj uspešna. Cev smo namerili v tarčo in jo poskusili zbiti iz nastavka. Uspelo mi je trikrat. Zadnja, dodatna postaja mi je bila najbolj všeč. Dobili smo Barnije in ledeni čaj. Estera Kužnik, 5. r.

Šli smo do gasilskega doma. Špricali smo v tarčo. Spoznavali smo orodje. Gasili smo požar. Obiskal nas je tudi reševalec. Jaka Zabukovnik, 2. r.

V mesecu požarne varnosti smo si ogledali gasilski dom. Streljal sem na tarčo in spoznal opremo gasilcev. Dobili smo Barnija in sok. Všeč so mi bili gasilski avti. Bilo je lepo, a ker nisem mogel gasiti z gasilnim aparatom, sem bil tudi žalosten. Jaka Gerlič, 2. r.

Danes smo šli gledat gasilski dom. Gasilci so nam predstavili svoje delo. Skupaj smo gasili ogenj in z vodo zbijali tarčo. Ogledali smo si gasilska vozila in opremo. Pri gasilcih mi je bilo zelo všeč. Evelina Klemenčič – Florjanc, 2. r.

Danes smo obiskali gasilce. Ogledali smo si gasilski avto. Špricali smo z vodo. Gasili smo ogenj. Pili smo ledeni čaj. Potem smo se vrnili nazaj v šolo. Ema Stankovič, 2. r.

Naša šola je obiskala gasilce. Pokazali so nam, kako se gasi. Učenci smo gasili na več postajah. Gasilec je povedal, da bodo kupili nov avtomobil. Gasilci so nam pripravili sladko presenečenje. Marija Plaskan Hodnik, 2. r.

Zelo všeč mi je bil reševalni motor. Motor je vozil moj ati. Povedal nam je veliko novega. Pri gasilcih mi je bilo všeč špricanje vode. Najboljša je hitra cev. Tjan Mešič, 2. r.

KULTURNI DAN

5. 10. 2017 smo se peljali na Polzelo. Najprej smo si ogledali razstavo fosilov in mineralov. Od fosilov sem si najbolj zapomnil fosil starega  drevesa, ki je staro več kot dva milijona let, zob morskega psa, prednika lignjev in zob mamuta. Od mineralov sem si zapomnil kameno strelo, ametist, lavo in čarobno kocko. Nato smo odšli v telovadnico, kjer smo spoznali Ireno Cerar. Povedala nam je dve zanimivi pripovedki. Ena je govorila o pol ptiču in pol zajcu, ki je premagal srako v letenju. Druga je govorila o fantiču, ki je imel črnega in zlatega konja in je delal za cesarja. Odšli smo domov in nato je bilo konec še enega razburljivega dneva. Timotej Drobež, 5. r.

V našem kraju se kultura še vedno ohranja. Imamo lep kulturni   dom, v  katerem  imamo veliko prireditev. Največjo prireditev imamo Družina poje. Petje je v  našem kraju doma, zato ga ohranjamo še danes. Urh Pižorn, 3. r.

Zgodovina naše šole

V Andražu imamo šolo. Stara je 13 let. Včasih je na tem mestu stala stara šola. Ob njej je rastla velika lipa. Otroci so v šolo hodili peš. Danes nas pripeljejo z avto ali kombijem. Ema Stankovič, 2. r.

S šolo smo šli na Polzelo. Tam nas je obiskala Irena Cerar. Ona nam je pripovedovala dve zgodbi. Meni je bilo zelo všeč. Marija Plaskan Hodnik, 2. r.

Danes smo šli na Polzelo. Tam smo  si ogledali razstavo kamnov. Potem smo šli v telovadnico Tam smo poslušali zgodbice. Zelo sem se imela lepo. Anja Kužnik, 2. r.

Severovzhodno od Gore Oljke leži Roglska rupa. Legenda pravi, da je vanjo padel vol neke pastirice. Po nekem času so kosti vola priplavale v Sotski, kjer je vhod  jamo. Pravijo, da je podzemna povezava med Goro Oljko in Sotsko resnična. Urban Kogelnik, 1. r. (po pripovedovanju mame)

Najboljša mi je bila zgodba o volu. Gora Oljka je votla. Ima veliko jam. Cerkev na Gori Oljki je stara 85 let. Jon Čremožnik, 2. r.

Zgodbe iz mojega kraja

Med 2. svetovno vojno so Nemci hoteli z zvonika cerkve sv. Andreja ukrasti železne zvonove. To dejanje jim je preprečil pogumen domačin. Rekel jim je, da če bodo vzeli zvonove, bo poklical bataljon partizanov. Tako so Nemci odšli in zvonovi so ostali na zvoniku. Lan Ožir, 3. r.

V telovadnici na Polzeli nas je obiskala gospa Irena Cerar. Pripovedovala nam je zgodbe. Najbolj mi je bila všeč zgodba o pticah, ki sta  tekmovali. Ana Brunšek, 3. r.

V četrtek smo šli na Polzelo v šolo.  Tam smo poslušali različne zgodbe. Najbolj mi je  bilavšeč zgodba o Cifulinu. Taja Pajenk, 3.r.

ŠPORTNI DAN

V petek, 6. 10. 2017, je prišel k nam gospod Igor Verdev. Z njim smo se odpravili v  gozd. Tam nam je pokazal, kje je strmoglavilo letalo, potem pa smo lahko iskali delce letala. Našli smo jih zelo veliko. Potem smo se poslovili od gosta in odšli na  kosilo. Ta dan mi je bil zelo všeč. Judita Kužnik, 4. r.

Z gospodom Verdevom smo odšli na mesto strmoglavljenja ameriškega bombnika Črne oči v drugi svetovni vojni. Na tem mestu smo našli tri vdrtine od motorjev, ki jih je imelo letalo. Našla sem dva kosa letala in ju prinesla domov.  Neli Stankovič, 4. r.

Zadnji dan tedna otroka smo odšli raziskovat koščke letala, ki je padlo leta 1944, 19. marca. Na mestu je bilo veliko stekla kabine, izpušni sistem, pa koščki naboja. Veliko nam je o tem povedal gospod Igor Verdev. Povedal nam je tudi, da je bilo na letalu deset članov posadke, od desetih pa sta preživela strmoglavljenje le dva. Ko smo končali, smo se odpravili nazaj v šolo. Čakali so nas čufti. In tako je bilo konec tedna otroka. Timotej Drobež, 5. r.

Zjutraj smo šli na sprehod. Tam smo iskali delčke letala. Našel sem del od kabine. Gospod Igor Verdev nam je povedal, na katerem mestu je strmoglavilo letalo. Po iskanju delov smo šli v šolo. Pri kosilu so nas čakali čufti. Tjaš Klemenčič- Florjanc, 3. r.

V petek smo odšli na športni dan .Šli smo  pogledati, kje je strmoglavilo ameriško letalo. Tja nas je odpeljal gospod Igor Verdev. Enemu od preživelih so se zarili v hrbet kovinski delčki. Tam sem videla tri luknje, ki so nastale zaradi padca motorjev. Lahko smo raziskovali tudi sami. Po ogledu smo se vrnili v šolo. Živa Verdev, 3. r.

Ko sem prišel v šolo, sem šel  v jutranje varstvo.Tam sem   igral. Odpravili smo se v kolono .Učiteljica je rekla, naj sedemo v krog. Tam smo se pogovorili, kaj bomo počeli. Odšli smo na kraj nesreče, kjer je padlo ameriško letalo. Gospod Igor Verdev nam je povedal vse o letalu. Lahko smo poiskali koščke. Odšli v šolo tam so nas čakali čufti. Jakob Skaza, 3. r.

TEDEN OTROKA V  ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA

Tudi v OPB je teden otroka potekal malo drugače.

V sredo, 4. 10. 2017, smo na obisk povabili otroke iz vrtca. Družili smo se v različnih delavnicah na temo Povabimo sonce v šolo in vrtec. V treh delavnicah smo izdelovali sonca z volnenimi žarki in sončnice. Ena skupina je gubala sončnice in namesto semen lepila kroglice iz papirnatih prtičkov, drugi pa so iz papirnatih krožnikov izrezali cvet sončnice in srednji del cveta prepletli z volno. Druženja se je udeležilo pet bodočih prvošolcev, ki so samostojno izdelali vsak vsaj en izdelek in ga odnesli domov.

Vsi smo bili zelo aktivni in ustvarjalni.

Naslednji dan smo se pridružili otrokom v vrtcu na dnevu odprtih vrat na isto temo, kjer smo luščili koruzo, iz ličja in semen izdelovali sonca, odtiskovali jesensko listje in izdelovali sončnice iz papirja.

Bilo je sončno in zanimivo.

Zadnji dan pa smo si tudi v OPB privoščili kino. Ogledali smo si risani film.

Cel teden otroka je bil zelo pester in zanimiv – poln zgodb, ki so nam jih pripovedovali obiskovalci ali pa smo si jih sami.