Božično-novoletne delavnice

BOŽIČNO-NOVOLETNE DELAVNICE
Avtorica: Neli Adamovič, šolska novinarka

V sredo, 27. 11. 2024, smo imeli učenci osnovne šole Polzela tehniški dan. Dan je bil posvečen izdelovanju izdelkov za dobrodelni bazar. Bilo je zelo pestro in vsak razred je izdeloval svoj izdelek. 1. a-razred je izdeloval barvne trakce za na smreko, naredili so snežake in spekli piškote. 3. a-razred se je odločil, da bo naredil svečnike, snežne krogle in namizne aranžmaje.

Fotografije pisanega in ustvarjalnega dne si lahko ogledate v spletnem albumu.

Neža iz 4. c mi je povedala: »Mi smo ustvarjali nogavice in to delavnico poimenovali tovarna nogavic. Naredili smo tudi venček iz naravnega materiala, okrasili razred in s sošolcem sva naredila piramide. Hoteli smo narediti še kape, ampak smo se rajši odločili za nogavice.«

V 5. b-razredu so okrasili kozarce za vlaganje in posejali božično žito, v 7. a so izdelovali okrasne pobarvanke, medvedke za drevesa in okraske za učilnico. V 8. c smo za bazar izdelovali kapice, okrasili kozarce za vlaganje in izdelali okraske za razred. Vmes smo lahko poslušali glasbo po lastni izbiri. Celoten dan je minil v prijetnem in prazničnem vzdušju.

Gal Ocvir Štrajhar iz 8. c je o dnevu povedal sledeče: »Na tehničnem dnevu smo izdelovali božično-novoletne okraske za prodajo na dobrodelnem božičnem sejmu, ki ga naša šola organizira že vrsto let. Všeč mi je, ker smo učenci aktivno vključeni v izbiro izdelkov. Že nekaj dni prej smo pripravljali material in se s sošolci dogovarjali, kaj vse bomo izdelali. Letos smo izdelali tudi razredni adventni koledar. Ker nas je v razredu ravno štiriindvajset, smo si lepo razdelili dneve. Vsak je izdelal eno hiško in vanjo pripravil presenečenje za cel razred. V hiške smo dali bombončke, afirmacije, ki nas bodo vodile tisti dan, semena za ptice, navodila za dobra dela… Vsi smo bili zelo izvirni. Koledar je tudi lepa dekoracija razreda.
Poleg izdelovanja okraskov smo se tudi veliko naučili. Spoznali smo različne tehnike izdelave in uporabe materialov. Učitelji so nas spodbujali k ustvarjalnosti in inovativnosti, kar je še dodatno obogatilo našo izkušnjo. Med delom smo se tudi veliko smejali in zabavali, kar je še okrepilo našo povezanost kot razred.«