Merjenje in matematično ustvarjanje

V torek, 8. 10. 2024, smo imeli vsi učenci od 1. do 8. razreda prav poseben tehniški dan, ki smo ga poimenovali Merjenje in matematično ustvarjanje

Prvošolci so tehtali s prevesno tehtnico, merili so tudi s koraki, pedmi in stopali. Drugošolci in tretješolci so delali v različnih skupinah, v katerih so merili prostornino, dolžino, izdelali so tudi svoj meter. Za četrtošolce in petošolce so učiteljice pripravile pet različnih delavnic, med katerimi so učenci prehajali in izvajali različne naloge. Šestošolci so izpopolnjevali znanje merskih enot  tako, da so merili prostornino, dolžino in čas ter tehtali. Sedmošolci so izdelovali mrežo kvadra in kocke ter merili površino in prostornino. Pri skoku v daljino z mesta so merili dolžino, izdelali pa so tudi družabno igro in ob njej metali kocko ter izvajali gibalne naloge. Osmošolci so merili pot in čas premikajočih teles. Ob merjenju poti in časa so izračunali hitrost. Ponovili so obrazce za računanje obsegov in ploščin likov. Na šolskem vrtu so iskali like, jih skicirali in izračunali obseg in ploščino. V učilnicah so izdelali različne like in iz njih ustvarjali umetniška dela. Izmerili so tudi dolžino, širino, višino učilnice, velikost oken, vrat.

Zapis: Neža Matjaž in Ajda Smrekar z Aljo Bratuša
Fotografije: Nina Miklič