Kategorije
Šolski rokovnik
Ostale povezave
Četrtek, 13. 4. 2017

Četrtkovo popoldne je bilo športno. Imeli smo plavanje, lokostrelstvo in ribolov. Najprej smo imeli lokostrelstvo. Streljali smo z golim lokom. Uporabili smo ščitnike za prste in zapestje. Puščice so mi bile zelo všeč, saj so imele čarobo moč. Letele so do tarče. Ko smo jo izstrelili, je naredilo bum in puščica se je zabodla v tarčo. Vsak je lahko izstrelili štiri puščice. Meni je bilo zelo všeč. Po lokostrelstvu smo imeli ribolov. Lovili in lovili smo ribe, ampak nobene nismo ulovili. Nobena riba ni niti prijela niti ujela vabe. Videli smo ribe, ampak niso priplavale bliže. Naša skupina ni ujela nobene ribe, za druge skupine pa ne vem. Poleg tega smo še plavali in spoznavali Istrsko glasbo. Vita Hostnik, POŠ Andraž

Danes sem spoznala čisto drugačna glasbila. Gospod nam je predstavil zelo stara glasbila, ena izmed teh je bila violina. Nekatera glasbila, ki jih je predstavil, je izdelal sam. Na vsak inštrument nam je zaigral. Sploh nisem vedela, da so rogovi krav ali bikov glasbila. Spoznala sem, da obstaja mali bas. Poleg tega smo plesali in peli. Peli smo dve zanimivi pesmici. Plesali smo s svojim prijateljem ali prijateljico iz skupine. Poleg tega smo imeli lokostrelstvo in ribolov. Lokostrelstvo je izgledalo težko, a v resnici je bilo precej lahko. Puščice smo streljali z golim lokom. Lovili smo tudi ribe. Malo je manjkalo, pa bi ujela sipo. Školjk je bilo več kot rib. Bilo je res super. Tia Steblovnik, 4. a

Danes mi je bil najbolj všeč ribolov. Spoznal sem, kako uloviš ribo. Najprej moraš spustiti ribiški laks, da vaba potone. Potem pozorno gledaš, če je kje kakšna riba. Ko jo zagledaš, vabo počasi spustiš k njej. Ko riba zagrabi vabo, povlečeš roke k sebi. Ribo si uspešno ujel! Na koncu ribo počasi spustiš v vodo. Tako si rešil ribo in sebi zagotovil uspeh. Potem je bilo na vrsti lokostrelstvo. Zelo sem se zabaval in skoraj počil balon. Sledila je večerja, ki je bila dobra. Za večerjo je bil pomfrit, čevapčiči in kečap. Potem smo imeli malo prostega časa in tako kot vsak dan odšli pisat dnevnik. Ja, danes smo res uživali! Alen Ramič, 4. b

Danes je bilo pri ribolovu zelo zabavno. Gospod Klemen nam je po slikah na hitro predstavil nekaj rib. Vsak je dobil svojo palico in začeli smo loviti. Rib je bilo zelo veliko, ampak niso hoteli jesti vabe. Enkrat pa se mi je posrečilo in dobil se glavača. Potem sem šel z vabo cedit sline raku, ampak je bil preveč pameten. Spet ni bilo nekaj časa nič. Druga riba, ki sem jo ulovil, je bila babica. Proti koncu je prijatelju Nejcu prijela zelo, zelo velika riba, ki je ni mogel izvleči. Gospod Klemen je odšel v vodo, da bi jo prijel. Ko pa je prišel bliže in povlekel laks, pa je ta velika riba odtrgala laks in zbežala. Vsi smo bili žalostni, ker smo jo hoteli videti od blizu. Teo je v vodi videl velikega raka, ki ga je na vsak način hotel dobiti, ampak tudi ta rak je bil preveč pameten in je ušel. Matija Štemberger, 4. c

Sreda, 12. 4. 2017

Danes smo se šli vozit s kajaki. Bilo je zanimivo in zabavno. Izgledalo je težko, a v bistvu ni bilo. Najprej smo se morali s kajakom trikrat zavrteti v eno stran in trikrat v drugo. Potem nam je učitelj rekel, naj veslamo od enega pomola do drugega. Nato smo veslali okoli učitelja in ritensko parkirali na obalo. Ko smo šli s kajaka, smo bili čisto mokri. Fantje so odnesli kajake, učitelj pa je pobral vesla, ki smo jih odložili ob visoko skalnato površino. Obuli smo se in odšli v paviljon, kjer smo se preoblekli v suha oblačila. Ana Petrović, 4. a

Danes smo spoznavali istrsko glasbo. Gospod nam je povedal veliko o ljudski glasbi, nam predstavil glasbila in tako smo ugotovili, kako zvenijo. Učitelj je zaigral pesmi za ples.  Povedal nam je, da basu lahko rečemo bajs. Na glasbila smo lahko igrali. Nisem poznala glasbila iz ovčje kože. Povedal nam je tudi, kako si lahko naredimo piščal. Od glasbil mi je bila najbolj všeč harmonika. Učna ura se mi je zdela zanimiva. Učitelj je bil vesel in prijazen. Nuša Lucija Jakš, 4. b

Danes smo raziskovali morsko obalo. Na raziskovanje smo se odpravili po plavanju. Najprej smo našli ogromno meduzo, pa še polžka, alge, morsko travo in raka. Našli smo tudi kuščarja a ga nismo mogli ujeti. Premikali smo skale in kamne, da bi ga ujeli. Fantje so z voditeljevo pomočjo ujeli rakovico. Našli smo tudi morskega pajka. Pajek se mu reče zato, ker ima osem dolgih nog. Najbolj mi je bila všeč rakovica, ki se imenuje marogasta rakovica. To pa zato, ker ima po oklepu črte. Druga skupina je našla živo meduzo. Poleg raziskovanja smo se še vozili s kajaki in plavali. Bilo je zelo super. Estera Kužnik, POŠ Andraž

Zjutraj smo se zbudili, oblekli in pospravili posteljo. Odšli smo na zajtrk. Za zajtrk sem jedla kruh in marmelado. Po zajtrku smo odšli na plavanje. Učili smo se plavati hrbtno. Po plavanju smo se posušili in oblekli in odšli na plažo. Raziskovali smo morske živali. Dobili smo različne pripomočke, kot so: vedro, povečevalno steklo, manjšo mrežo in termometer. Razdelili smo se v dve skupini. Ena skupina je odšla na plažo, mi pa smo odšli na pomol. Našli smo meduzo, mrtvega rakca in morskega polžka. Druga skupina pa je našla tudi male morske kozice. Po raziskovanju smo odšli na kosilo. Za kosilo je bila zelenjavna juha, meso, kratki rezanci in omaka. Za sladico pa je bila majhna tortica. Po kosilu smo odšli na igrišče, kjer smo se igrale pantomimo. Z igrišča smo odšli na bazen. Učili smo se skakati na glavo. Po plavanju smo imeli malico. Za malico so bile sirove štručke. Potem smo se šli vozit s kajaki. Hlače sem si čisto zmočila, a je bilo vseeno super. Komaj smo čakali večerjo, ki je bila dobra. Bil je ocvrt oslič, špinača in krompir. Sedaj pišem dnevnik in komaj čakam, da bom s prijateljicami v sobi z igranjem prikazale vice. Gaja Jegrišnik, 4. c

Torek, 11.  4. 2017

Zjutraj smo se zbudili, pojedli zajtrk in odšli na barko. Na barki je bilo zelo zanimivo, ker smo videli delfine. V Kopru smo videli veliko zanimivosti in ogromni tanker. Ko smo se vrnili, smo šli raziskovat plažo. Našli smo veliko školjk in lepih kamnov. Po kosilu smo imeli prosti čas za igranje na igrišču. Nato smo odšli plavat. Plavanje mi je bilo zelo všeč, ker smo plavali kravl. Potem smo z učiteljicami odšli raziskovat mediteranske rastline, ki rastejo na Debelem rtiču. Večerja je bila zelo dobra, ker smo jedli špagete z mletim mesom. Danes sem najbolj užival pri plavanju. Nik Šuster, 4. a

Danes smo zjutraj z ladjico odšli v Koper. Morje je bilo zelo mirno. V Kopru smo si ogledali vse znamenitosti, se sprehajali ter po skupinah reševali različne naloge. Odšli smo tudi na sladoled in kupili razglednice. Po izletu smo imeli nekaj prostega časa. Potem smo si šli ogledat mediteranske rastline. Bilo je zelo zanimivo. Videli smo veliko rastlin, kot so oljka, črni hrast, sivka, cipresa, agava. Nazadnje pa smo odšli še na bazen. Učili smo se mrtvaka in kravl. Na koncu smo odšli še v bazen z mehurčki. Voda je bila zelo topla. Danes je bil zelo zanimiv dan. Lina Golihleb, 4. b

Ponedeljek, 10.  4. 2017

Zjutraj me je ati pripeljal za šolo. Ob 8.20 smo se odpeljali proti Debelemu rtiču. Čez nekaj časa smo počakali na počivališču in pojedli malico. Nato smo nadaljevali pot. Vsi smo na avtobusu komaj čakali, kdaj bomo videli morje. Ko smo ga zagledali, smo vedeli, da smo blizu. Ko smo prispeli, smo iz avtobusa vzeli kovčke in odšli v svoje sobe. Razpakirali smo si stvari in imeli kratek sestanek. Po sestanku smo si izbrali ime sobe. Nato smo odšli h kosilu. Po kosilu smo se razdelili v dve skupini za plavanje. Po plavanju  smo šli na kratek sprehod, ogledali smo si stolp, bunker ter klif. Nato smo imeli večerjo. Zdaj pa pišem dnevnik za ponedeljek. Vid Čremožnik, 4. c

Danes zjutraj me je mama peljala k domu krajanov. Tam sva se poslovili in odšla  sem na avtobus. Ko smo se pripeljali na cilj, smo odšli v svoje sobe in odložili oblačila v omarice. Potem smo odšli na kosilo. Po kosilu smo odšli do morja, kjer smo opazovali različna morska bitja. Našli smo rakovice, meduze, polžke, školjke in risali po pesku. Ko smo se vrnili, smo se razdelili v dve skupini za plavanje. Prva skupina je odšla na bazen. Potem smo odšli na kratek sprehod. Videli smo stolp, bunker in izvedeli, zakaj na Debelem rtiču raste več iglavcev kot listavcev. Ko smo se vrnili, smo imeli prosti čas. Nato smo odšli na večerjo. Po večerji smo napisali dnevnik, poklicali starše, se umili in odšli spat. Iva Ćurković, POŠ Andraž

Spoštovani starši,

debeli_rtic

četrtošolci so varno prispeli na Debeli rtič, kjer se danes zanje pričenja šola v naravi. Pozdravilo jih je sonce in učenci že z nestrpnostjo pričakujejo dejavnosti, ki so jih zanje pripravili v mladinskem zdravilišču in letovišču Rdečega križa.

Nataša Herodež Kranjec, vodja šole v naravi

Na tem mestu bomo vsakodnevno objavljali tudi krajša poročila iz šole v naravi.